0

Levering

Wij doen onze uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk af te handelen en te bezorgen. Wij bieden volgende mogelijkheden aan:

  • ophaling van je pakket in de winkel;
  • afhaling van je pakket in een postpunt;
  • levering door Bpost op het leveringsadres dat door de koper wordt opgegeven. Bij afwezigheid kan de geadresseerde een tweede aanbieding vragen of zijn pakket binnen de twee weken gaan afhalen in het naburige postkantoor of PostPunt;
  • voor grote pakketten hebben we onze eigen leveringsdienst.

Artikelen die op voorraad zijn, worden geleverd binnen de twee werkdagen. Voor de producten die we niet op voorraad hebben, geldt een leveringstermijn. De verwachte leveringstermijn staat per artikel vermeld op de webshop.

Indien de levering vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, brengen wij je hiervan uiterlijk 30 dagen na het plaatsen van de bestelling op de hoogte. De klant heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten of recht op schadevergoeding te ontbinden. We proberen zo transparant en eerlijk mogelijk te zijn. En weet dat wij er alles aan doen om zo spoedig mogelijk te leveren. In geval van ontbinding zal VIDA Design het bedrag dat de consument betaald heeft onverwijld terugbetalen.

Verzending

VIDA Design verzendt binnen gans België en naar onze buurlanden Frankrijk, Nederland en Luxemburg.

 Gratis

  • ophaling in de winkel
  • bestellingen voor levering in België vanaf een bestelbedrag van € 75,00
  • bestellingen voor levering in Nederland en Luxemburg vanaf een bestelbedrag van € 100,00

 € 5,00

  • bestellingen voor levering in België van minder dan € 75,00

 € 7,50

  • bestellingen voor leveringen in Frankrijk, Nederland en Luxemburg van minder dan € 100,00

 Prijs volgens afstand

  • bestellingen voor leveringen in Frankrijk van meer dan € 100,00 

Bestelling opvolgen

Zodra we je bestelling hebben verstuurd, ontvang je een e-mail met een trackingnummer. Met dit nummer kan je op de website van Bpost je bestelling volgen.

Elke zichtbare beschadiging en/of kwalitatieve tekortkoming van een artikel of andere tekortkoming bij de levering, moeten door de Klant onverwijld worden gemeld aan VIDA Design.

Het risico wegens verlies of beschadiging gaat over op de Klant vanaf hij (of een door hem aangewezen derde partij, die niet de vervoerder is) de goederen fysiek in bezit heeft gekregen. Het risico gaat echter al over op de Klant bij levering aan de vervoerder, als de vervoerder van de Klant de opdracht heeft gekregen de goederen te vervoeren en deze keuze niet door VIDA Design was geboden.

In de kijker