All in house service - Just enjoy : Cornersofa XL - textiel
Met de All in House Service van Oranje Furniture Care krijg je gegarandeerd jarenlang de beste aanvullende service voor gebruiksproblemen èn de beste bescherming tegen vlekken bij je zitmeubel! Lees meer
Van de beste reinigings- en verzorgingsproducten, de kennis van en liefde voor materialen en constructie tot en met hét topteam van service specialisten: Oranje Furniture heeft alles in huis zodat je zorgeloos kunt genieten van je nieuwe zitmeubel.
Hoe werkt het:
- koop samen met je nieuwe zitmeubel het All in House Service contract
Met de All in House Service ben je jarenlang gerust: vlekken en constructieproblemen aan je zitmeubel worden snel en professioneel opgelost. Het enige wat jij hoeft te doen, is genieten van je zetel.
Wat geldt als servicebewijs?
Bewaar altijd je originele aankoopfactuur, samen met één van deze documenten:
- de servicevoorwaarden of servicecard uit de serviceset
- een op naam geregistreerd certificaat dat je via e-mail of post hebt ontvangen
Deze combinatie vormt jouw officiële servicebewijs.
Wat valt er onder de service?
Vlekkenservice
De meest voorkomende vlekken worden professioneel gereinigd. Snelheid is cruciaal: meld vlekken altijd binnen 3 dagen.
Bij textiel, microleder, afgedekt leder en open leder:
- drankvlekken zoals koffie, thee, chocolademelk, frisdrank, wijn en bier
- voedselvlekken zoals saus, soep, confituur en chocoladepasta
Bij textiel, microleder en afgedekt leder (niet bij open leder):
lichaamsvlekken zoals zweet, huidvet, bloed, urine, braaksel en ontlasting
Alleen bij afgedekt leder:
- kledingafgifte (bv. jeans)
- cosmetica zoals lippenstift en nagellak
- balpen, lijm en inktvlekken
- vlekken door medicijngebruik
Constructieservice
Technische problemen aan je meubel? Ook daarvoor komt er een specialist langs. We lossen o.a. volgende zaken op:
- pilling bij textiel
- losgekomen stiknaden of knopen
- inzakken van kussens of vaste zittingen
- opspannen van bekleding of singelbanden
- defecte nosag-veren, binnenvering of verbindingen
- piepende of krakende geluiden
- problemen met elektrische onderdelen (motor, accu, bediening)
- craquelé, brandgaatjes of bijtsporen (alleen bij afgedekt leder)
- Voor problemen die buiten de service vallen, geniet je als klant van 50% korting op het normale tarief.
Wat valt er niet onder?
- verkeerd gebruik van het meubel
- normale slijtage, gebruikssporen of verkleuring
- schade door chemische producten, transport of montage
- opgespaarde vlekken of algemene vervuiling
- de service is persoonsgebonden en niet overdraagbaar